- Občinske
Občina Tabor je v sodelovanju s Prometnim inštitutom Ljubljana izpeljala nekatere aktivnosti, povezane s sprejemom občinske celostne prometne strategije.
Od 13. novembra do 5. decembra 2024 je bil v spletnem okolju 1ka za naše občane odprt anketni vprašalnik, s pomočjo katerega analiziramo potovalne vzorce in probleme, ki bodo osnova za izboljšanje prometnega razvoja in trajnostne mobilnosti na območju Občine Tabor. V anonimni anketi so lahko sodelovali vsi občani, starejši od 12 let. S pomočjo oddanih mnenj iščemo rešitve za izboljšanje pogojev potovanja za pešce, kolesarje in uporabnike javnega potniškega prometa.
Še vedno je mogoče po vašem mnenju najšibkejše točke v prometu v naši občini označiti tudi na zemljevidu, ki je dostopen na: https://canvis.app/I7bRL9.
Ožja delovna skupina je na sestanku izpostavila največje težave v prometu, s katerimi se soočamo, pa tudi oblikovala predloge vizije in ciljev načrtovanja prometa. Na sestanku širše delovne skupine smo dopolnili in nadgradili predhodno zastavljene smernice načrtovanja prometa. Na javni razpravi, ki je potekala v torek, 26. novembra, v sejni sobi Občine Tabor, smo s strani občank in občanov slišali, kateri so najbolj pereči prometni problemi, s katerimi se srečujejo bodisi kot udeleženci v prometu ali kot prebivalci ob obremenjenih ali nevarnih cestnih odsekih.
Vsem trem skupinam pa so bili predstavljeni rezultati kordonskega štetja prometa, ki je potekalo 15. oktobra med 6.00 in 8.30 ter med 13.00 in 15.30 pred občinsko stavbo. Po pričakovanjih je bilo največ motoriziranega prometa, seveda daleč največ osebnih avtomobilov, izkazala pa se je tudi posebna razlika med nami in drugimi občinami, saj je bilo kar 22 odstotkov pešcev, kar je razveseljiv podatek.
Vabljeni, da se nam pridružite ob vseh prihajajočih aktivnostih, povezanih z občinsko celostno prometno strategijo. Vse informacije bodo sproti objavljene na občinski spletni strani.
Operacija Celostna prometna strategija je sofinancirana v okviru Javnega razpisa za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij (JR OCPS), ki se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, prednostne naloge 5 »Trajnostna (čez)regionalna mobilnost in povezljivost«, specifičnega cilja RSO 3.2 »Razvoj in krepitev trajnostne, pametne in intermodalne nacionalne, regionalne in lokalne mobilnosti, odporne proti podnebnim spremembam, vključno z boljšim dostopom do omrežja TEN-T in čezmejno mobilnostjo«.